Tool van de Week: Wunderlist

News: Tool van de Week: Wunderlist

Zoals iedere week zetten we vandaag weer een nuttige tool in de kijker die je bijstaat in het ondernemen. Vandaag creëren we overzicht in je dagelijkse taken met Wunderlist.

To-do’s, iedere ondernemer heeft ermee te maken. Hoe meer taken je op jouw bord hebt, hoe gemakkelijker je ze ook weer kunt vergeten. Gelukkig helpen tools als Wunderlist je snel en overzichtelijk taken op te lijsten.

In Wunderlist kun je verschillende groepen aanmaken om alle uiteenlopende taken te categoriseren. Zo kunnen bijvoorbeeld verschillende teams op één bord alle openstaande to-do’s toevoegen. Die uiteenlopende borden bundel je dan weer gemakkelijk in mappen, zodat je specifieke projecten, bepaalde teams of zelfs werk-gerelateerde zaken en persoonlijke taken gescheiden kunt houden.

Per individuele taak krijg je ook steeds een uitgebreide reeks opties. Zo kun je taken toewijzen aan specifieke personen, een deadline instellen en ervoor zorgen dat je tijdig herinnerd wordt aan bepaalde to-do’s. Aangezien bepaalde taken niet altijd even eenvoudig zijn om in één woord of zin te vatten, kun je zelfs sub-taken toevoegen die je ook apart kunt afvinken voor je de uiteindelijke to-do afvinkt.

Dankzij een gratis desktop-applicatie en Android en iOS-app, kun je deze tool overal, wanneer je maar wilt gebruiken. Of het nu gaat over het opstellen van een boodschappenlijst, tot het managen van jouw sales-taken, Wunderlist helpt je graag een handje.

Je kunt Wunderlist ongelimiteerd gratis testen. Wil je meer uit de tool halen, dan kun je ook steeds opteren voor het Pro of Business-pakket.