ondernemende Keynote sprekers en inspiratie sessies

Ondernemen zit in ons bloed, verhalen vertellen ook. Combineer beide en je krijgt boeiende, inspirerende uiteenzettingen van drie gepassioneerde mensen die als professioneel doel hebben gesteld om zoveel mogelijk mensen te laten proeven van ondernemen. Of het nu via intrapreneurship of entrepreneurship is, ondernemen is de manier om continu te innoveren, als mens en als bedrijf.

Heb je als bedrijf een boeiende, inspirerende spreker nodig voor een event, congres of team activiteit? Kijk dan zeker eens wat wij voor u kunnen betekenen.

 
 

 
Copy of Untitled (4).png

Els De Deken

Van innovatie in de retail tot community management

Al sinds 1992 is Els een onderneemster pur sang. Steeds op zoek naar innovatie, investeren in een sterk netwerk en dat netwerk goed onderhouden, werden haar sleutels tot succes na veel vallen en opstaan.

Haar stokpaardje binnen de retail was, en is nog steeds beleving op de winkelvloer. Een uiteenzetting waarbij Els een overzicht geeft van hoe startups in pop up stores en online, de kaart van beleving trekken en hoe je er als klassieke retailer inspiratie kunt uit halen.

Bij THINK with people zorgt Els ervoor dat een ondernemer op het juiste moment aan de expert, coach, of ondernemer wordt voorgesteld en organiseert de online en offline community

Deze talk is doorspekt met voorbeelden uit de praktijk, en Els maakt duidelijk wat het belang is van een goede community manager. Je kan onmiddellijk aan de slag met de verworven inzichten om de perfecte community manager te recruteren of de meest geweldige community uit te bouwen.

Topics

  • Innovatie en beleving in de retail

  • Community management

Referenties

Fierce Ladies, Straffe Madammen, Ondernemer voor de klas, …


Copy of Untitled (6).png

Bert Van Wassenhove

Innovatie als kloppend hart voor elk ondernemend bedrijf

Bert Van Wassenhove (1968) is een digitaal expert in hart en nieren en een geboren ondernemers coach. Hij noemt zichzelf “Uitgever van Ondernemingen”. Als ondernemer, blogger, publicist, spreker en startup mentor is hij gepassioneerd door de vraag: Hoe kan ondernemerschap onze economie verder laten bloeien? Hij is mede-oprichter van THINK with people, een bedrijf waar ondernemers de sleutel tot succes kunnen ontdekken, en The CoFoundry, een seed fund voor groeiende ondernemingen.

Zijn passie voor innovatie en digitale media leidden hem naar een rijke carrière in de agentschapswereld. Maar ook daarbuiten wordt zijn kennis geapprecieerd, want als gastdocent aan onder andere de EMS Management School inspireert hij een nieuwe generatie bedrijfsleiders. Zijn uitgesproken visie op digitale communicatie resulteert in zijn boek: “De Marketingbijbel” dat in 2019 in een volledige vernieuwde uitgave verscheen.

TOPICS:

  • Innovatie van Woody Allen tot Leonhard Cohen: 
Inspiratie en handvaten voor duurzame innovatie.

  • Digitale transformatie: klantenervaring en waarde creatie.

  • Digitale transformatie: nieuwe structuren en processen.

  • De Marketing Bijbel voor een digitale wereld.

ENKELE REFERENTIES:

Johnson & Johnson, SelectAir, Tech Startup Day, Colruyt Group, Circulaire Kickstart, 20 Thoughts before noon, Gastdocent EMS, NAVEM meubelcongres, Belgian Association of Marketing, De Bertjes, …


onze-ondernemers.jpg

Startup ondernemers

De ondernemers die wij de voorbije jaren vooruit hebben geholpen blijven doorgaans dankbare leden van onze community. Zij treden ook graag op als inspirator en ambassadeur van ondernemerschap.

Op zoek naar inspiratie? We hebben vast een zeker de relevant ondernemers voor jou in ons adresboek staan.